16.11.2018 – Dzień drugi
poranna kawa (09:45-10:00)
prelekcje (10:00-10:20)
Zwinność biznesowa jest kluczowa, ponieważ zawirowania w przemyśle stają się normą. Wcześniej IT było środkiem do szybszej i tańszej produkcji produktów i usług.
więcej>>
Testuj.pl na przestrzeni 10 lat zmieniło swoje oblicze kilkukrotnie.
więcej>>
O najczęstszych problemach, z którymi zmagają się nietechniczni użytkownicy aplikacji, gdy przychodzi im współpracować z IT, a także o tym, jak w zależności od tego, z kim mamy okazję pracować – dobrać metody komunikacji i odpowiednie narzędzia.
więcej>>
Czym jest „Rich Communication Services”?
więcej>>
Poprowadzę dyskusję na temat narzędzia do testowania, które używa praktycznie każdy, jednak nie wszyscy zapoznali się z dokumentacją i część dostępnych funkcjonalności pozostaje niewykorzystana.
więcej>>
prelekcje (10:25-10:45)
Zwinność biznesowa jest kluczowa, ponieważ zawirowania w przemyśle stają się normą. Wcześniej IT było środkiem do szybszej i tańszej produkcji produktów i usług.
więcej>>
Eksperci Ericsson przedstawią Wam koncepcję „Ciągłej Integracji” oraz nakreślą zalety i wady tego rozwiązania.
więcej>>
O najczęstszych problemach, z którymi zmagają się nietechniczni użytkownicy aplikacji, gdy przychodzi im współpracować z IT, a także o tym, jak w zależności od tego, z kim mamy okazję pracować – dobrać metody komunikacji i odpowiednie narzędzia.
więcej>>
Czym jest „Rich Communication Services”?
więcej>>
Poprowadzę dyskusję na temat narzędzia do testowania, które używa praktycznie każdy, jednak nie wszyscy zapoznali się z dokumentacją i część dostępnych funkcjonalności pozostaje niewykorzystana.
więcej>>
prelekcje (10:50-11:35)
Czy widziałeś moją poprzednią prezentację na temat pokrycia testowego? Ta jest kontynuacją mojej historii. Tym razem zamiast dzielić się moimi badaniami i teoretycznymi wynikami, omówię praktyczny przypadek zastosowania analizy pokrycia testów – analizy wpływu testów.
więcej>>
W czerwcu 2018 ISTQB ogłosiło wprowadzenie nowego sylabusa Poziomu Podstawowego. Podczas prezentacji opowiemy dokładnie na czym polegają zmiany w sylabusie i w słowniku, a także jak będzie wyglądał kalendarz zmian i jaki będzie to miało wpływ na egzaminy (w tym na terenie Polski).
więcej>>
Bazowanie tylko na doskonałości procesowej, produktowej, czy też projektowej nie daje już wystarczającej przewagi konkurencyjnej.
więcej>>
Gamedev jest branżą dość tajemniczą w środowisku testerskim. Mimo, że wszyscy jesteśmy testerami i pracujemy branżach z szeroko pojętego IT, to wokół testerów gier krąży sporo mitów, które postaram się zbadać.
więcej>>
przerwa kawowa i wymeldowanie (11:35-12:20)
prelekcje (12:20-13:05)
Próbujesz wdrożyć CMMI korzystając z dobrze zdefiniowanych wytycznych, a mimo to czujesz się zagubiony w tym procesie?
więcej>>
W ramach wystąpienia poznacie alternatywne podejście do testowania automatycznego REST API – użyjemy fuzzer’a.
więcej>>
Dawno temu, w 2015 roku, zaprezentowałem w Testwarez przypadek wykorzystania uczenia maszynowego do przewidywania defektów oprogramowania – i sukces, jaki ta technologia odniosła w pewnej firmie.
więcej>>
Czy wiesz jak proste jest hakowanie appek mobilnych? Kilka prostych narzędzi i odrobina entuzjazmu sprawia, że z appki mobilnej można czytać jak otwartej księgi.
więcej>>
16% projektów IT kończy się kompletną porażką, a prawie 50% z nich ma problemy związane z budżetem, czasem dostarczenia systemu i zmianami w wymaganiach.
więcej>>
prelekcje (13:10-13:55)
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego wszyscy mówią o bezpieczeństwie, ale nikt o nie nie dba? Dlaczego każde inteligentne urządzenie jest domyślnie uszkodzone? Dlaczego wciąż powtarzamy stare błędy w kółko?
więcej>>
Wydajność, bezpieczeństwo, odporność na błędy – zgodnie z takimi standardami projektujemy architektury aplikacji.
więcej>>
Podczas gdy Chiny coraz prężniej i dumniej dominują na światowej scenie technologicznej coraz większe znaczenie ma zrozumienie i dobra współpraca z azjatyckimi firmami.
więcej>>
prelekcje (14:45-15:30)
Zaawansowana matematyka jest zazwyczaj postrzegana przez większość ludzi jako dziedzina filozofii, a nie nauki, jest tak abstrakcyjna, że w rzeczywistości jest niczym więcej niż zagadkami i zabawkami dla grupy entuzjastów.